Thess Boberg

Jag Har Haft En Kanondag!

Publicerad 2011-12-19 18:10:53 i Kära Dagbok,

Till att börja med har det varit rena rama julafton!
Julklapp från ett barn. En "Tack för den här tiden" present av mina kollegor. En julklapp av Fredrika. 
Barnen har inte bråkat så mycket idag. De bråkiga har varit riktigt skötsamma idag.
Men pricken över I var när en mamma sa "Min dotter önskar sig dig som extra mamma i julklapp". Det gjorde min dag!
Nu är det bara tisdag, onsdag och torsdag kvar. Sedan slutar jag! Det känns så tråkigt och så overkligt. Ett halvår har sprungit förbi mig på tok för snabbt. Tur att jag ska börja skolan i Januari så att jag har något att göra. Visserligen kommer jag fortfarande att vara timmis, men det är ju inte samma sak som den tjänst som jag haft.

Här kommer mina fina julklappar som jag fått idag.

Present från barn, innehöll lite godis.

Prensent från kollegor. (Ljuslykta från Kosta Boda, tomten är löstagbar)

Orm från vårt tema "Ägget"

Julklapp från Fredrika.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela