Thess Boberg

Hej December!

Publicerad 2011-12-01 17:53:52 i Kära Dagbok,

Det här året har gått så otroligt fort! Tiden springer iväg, det är en av nackdelarna när man blir äldre.

Det är fullt upp på jobbet, nu har det dessutom blivit schema ändringar, så när Anna kommer tillbaka från Thailand kommer jag att fortsätta jobba i princip heltid. Jag jobbar till den 22 December och den 23 tar jag ut en semesterdag. Sedan tar jag jullov. 
Det känns så tråkigt när jag har haft ett långtids vikariat och så ska man gå tillbaka till att vara timvikarie. Men men, sånt är livet.

Den här helgen ska jag spendera med den finaste mannen på Jorden, nämligen min fästman.

Nej, nu ska tanten återgå till sin virkning.

Ha de! Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela