Thess Boberg

Grey's Anatomy I Mitt Hjärta

Publicerad 2011-12-13 19:05:23 i Allting&Ingeting,

Jag älskar Grey's! Det är, enligt mig, en av de bästa serierna som någonsin gjorts. Jag hatar blod. Jag hatar sjukhus. Men jag kan inte titta bort en sekund när jag tittar på Grey's. 
Jag har ganska nyligen börjat på säsong 4. Jag har för mig att det är säsong 5 eller 6 som är min favorit. Det är den sorgligaste säsongen, men det är också den säsong då Karev är väldigt känslosam och gråter typ hela tiden, vilket är så otroligt jävla fint!
Vad är det med mig och känslor egentligen?! Så fort en kille börjar gråta smälter mitt hjärta. Jag gråter även fast jag vet att det slutar lyckligt. Som när Meredith drunknade. Jag visste ju att hon skulle göra det. Men jag visste ju också att de skulle värma upp henne och att hon skulle överleva. Ändå kan jag inte låta bli att gråta floder.

Nej, nu är det dags för ett till avsnitt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela