Thess Boberg

Fullt Upp I Helgen

Publicerad 2011-12-05 18:18:38 i Kära Dagbok,

I fredags efter jobbet kom Alex och plockade upp mig. Så drog vi till Max och köpte med lite mat, så åkte vi till Grillby. Sedan hade vi en liten myskväll, bara han och jag. Gissa om jag saknat det.
I lördags åkte jag och Alex till Kista och julhandlade.
Igår åkte vi och hälsade på Kerstin, Alex farmor, som fyllde år. Sedan åkte vi hem till familjen Båvenmark och käkade. Sedan åkte vi hem till byn och kollade på film och somnade. 

Så helgen gick väldigt fort. Det var så sjukt jobbigt att gå upp i morse. Jag sa min gamla vanliga replik till Alex, "Kan vi inte stanna i sängen och vara sjuka. Vi mår ju så dåååååligt" Men Alex svarade, som vanligt, att vi måste jobba.
Så nu ska man jobba hela veckan, men på lördag ska vi fira Julia!! HURRA!!!

Ja, nu har ni fått en liten snabb update.

Ha de! Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela