Thess Boberg

Dagarna Rullar På Hjul!

Publicerad 2011-12-29 21:00:22 i Kära Dagbok,

Vid lunchtid åkte jag och mama till Hälla för att jag skulle få tag på en klänning och Lambrusco. Klänningen fanns inte i butiken, så den finns antagligen bara i de stora H&M butikerna. Lambruscon var slut. Så vi åkte vidare till Erikslund för att gå på bolaget där. Och där fick jag äntligen tag på denna underbara dryck, så jag tog två stycken. Därefter åkte vi till Enköping och handlade mat. Sedan åkte vi hem och lagade mat. Sedan åkte jag och Jimmy till Erikslund och shoppade lite. Så ja, det har varit ett jävla rännande till Västerås idag.
Jag hittade inte den klänningen som jag ville ha. Men jag hittade en annan söt. XS var det också!! STÖRT! Jag som alltid brukar ta S eller M. Får se om jag kommer ha den på nyår, jag har inte bestämt mig än, så min man får nog lov att bestämma åt mig. Vidare hittade jag två par braller och en tröja för endast 263,50 mycket bra pris tycker jag.
Dessutom fick jag min bror till att prova en farfarströja. Lillasyster är ju en jävel på att hitta kläder som passar storebror. Han slog till och köpte två stycken på en gång. Fy faaan va jag är bra asså!!

Ja, så har min dag sett ut!

Ha de! Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela