Thess Boberg

Back To Work! HURRA!!

Publicerad 2011-12-14 20:21:06 i Allting&Ingeting,

Nu har jag svalt andra och sista penicilin tabletten för idag. Imorgon ska jag upp tidigt för jag ska få leka på jobbet igen! UNDERBART! Det tråkiga är att nästa vecka är det sista veckan som jag är schemalagd. Sedan försvinner min tjänst och mina kära kollegor ska, på något konstigt sätt, klara sig utan mig. De tycker att det är jobbigt och jag vill inte lämna dem. Men det måste ju sparas pengar. 
Sedan kan jag hoppa in som timmis någon gång ibland, men det är ju inte alls samma sak. 
Usch, det kommer verkligen kännas jättetråkigt att lämna tillbaka nyckeln och larmkortet.
Det kännas så tomt att inte veta om när jag ska få träffa mina favorit busungar igen. 
Då är det visserligen ganska skönt att jag kommer ha skolan att sätta tänderna i. Men jag kommer nog att hoppa in och jobba så fort jag får chansen.

Ja, ja, nog om det. Nu ska jag börja på säsong 5 av Grey's. Sedan är det dags att sussa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela