Thess Boberg

Jag Gråter Blod...

Publicerad 2011-08-25 13:58:30 i Allting&Ingeting,

...ett av mina armband från Thailand har blivit skadat. Det är som att den har tappat en kroppsdel, typ en arm eller ett ben. En pärla har gått sönder och finns inte mer. Eller ja, någonstans finns den ju, men jag vet inte var, och uppenbarligen är den halv eftersom att snöret inte har gått av.
Detta är väldigt tragiskt tycker jag. Snyft. Snyft.
Tur att jag har två till som tröstar den sårade.

(Så här såg det ut en gång i tiden. Nu är den sliten en av de långa pärlorna är borta)

Ja, förutom denna hemska händelse så har det varit en bra dag.

Ha de! Ha de!
Puss&Kram! Hejhej!

Kommentarer

Postat av: Lucas Gustavsson

Publicerad 2011-08-25 14:16:37

Vilken trevlig blogg du har du :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela