Thess Boberg

Jag Älskar Att Jobba!

Publicerad 2011-08-09 20:10:40 i Kära Dagbok,

Det är ju för underbart när man kommer till jobbet och har typ tio ungar som kommer skrikande mot en och skriker "THEEEEESS!" och ger en stor bamsekram! Det är ju exrtra kul när förskolans rektor ser det här. En bra start på dagen kan man säga. Då spelar det ingen roll att det är piss väder och högljutt vid mellanmålet, jag fick ialla fall en skitbra start på dagen!

Imorgon måste jag gå upp extra tidigt, börjar nämligen att jobba kl 7. Men jag slutar 12.30 och det är ju inte helt fel, då har jag i princip hela dagen kvar att pyssla med annat.

Har haft en väldigt skön dag idag måste jag säga. Jag började jobba kl 11, sedan slutade jag 16, då åkte jag hem, plockade ur diskmaskin och började med maten. Allt har bara flytit på finfint! Vilken härlig dag!

Tack för mig!
HejHej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela