Thess Boberg

Filmer

Publicerad 2011-08-17 13:56:25 i Låt Filmen Rulla,

Your Highness
Igår kväll kollade jag och Alex på Your Highness. Den var lite udda kan man säga. Vissa grejer var ju roliga, men det var ju inget speciellt.
Prins Fabious fästmö har blivit kidnappad, så nu måste han och hans bror prins Thadeous rädda henne. Det blir Thadeous första uppdrag, kommer han att misslyckas som han alltid gör eller kommer han att bli en man på resan?
Som sagt, inget speciellt, vissa grejer var roliga, men det är ingen film som man måste se.



Filmer jag glömt att skriva om...

The Adjustment Bureau
Såg den här filmen för väldigt länge sedan. Den var ganska bra faktiskt, men man måste verkligen hänga med från början till slutet annars kommer man inte att fatta någonting.
David Norris möter Elise Sellas och han blir kär i första ögonkastet, men det är några som inte vill att de ska vara tillsammans, de påstår att det inte har ett öde tillsammans, så de gör allt de kan för att förhindra dem från att träffa varandra igen. Kommer David någonsin att få se Elise igen?
Jag gillade den här filmen, helt klart sevärd, men som sagt, man måste verkligen hänga med från början till slutet.


Paul
Även den här filmen såg jag för väldigt länge sedan. Inte min typ av humor dock. Vissa grejer var roliga, men det är ingen film som jag vill se igen.
Serietidnings-nördarna Graeme och Clive är på pilgrimsfärd i USA, där stöter de på alien Paul och nu ska de hjälpa honom att komma hem.
Som sagt, vissa roliga grejer, men det är inte en film som jag vill se igen.


Take Me Home Tonight
Ytterligare en film som jag såg för ett tag sedan. Har typ glömt bort hela filmen, inte ett så gott tecken kanske.
Matt Franklin jobbar i en videobutik, han vet inte vad han ska göra med sitt liv. En dag kommer hans drömtjej in i butiken, Tori. Han ljuger om vad han jobbar med och tillslut visar det sig att de kommer att gå på samma fest. Kommer han att få sin drömtjej eller kommer allt att gå åt helvete som det alltid gör för honom?
När jag kollar på trailern så kan jag komma ihåg vissa saker, men det var inget som var asroligt.
Som sagt, jag har glömt bort i princip hela filmen, inte ett bra tecken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela