Thess Boberg

Filmer Jag Glömt Att Skriva Om

Publicerad 2011-08-16 17:38:14 i Låt Filmen Rulla,

Unknown
Jag och Alex såg den här filmen för flera flera veckor sedan. Den var ganska bra. En väldigt bra story.
Martin och hans fru åker till Tyskland, men när de kommer till hotellet upptäcker Martin att han glömt sin väska på flygplatsen, han hoppar in i en taxi för att hämta den. Men det sker en olycka och taxin åker ner i vattnet. Martin hamnar i en koma och när han vaknar upp är han okänd, inte ens hans fru vet vem han är. Har han bara drömt allt?
Som sagt, en bra film, helt klart sevärd.


Burlesque
Såg den här filmen för galet längesedan, men jag har glömt bort att skriva om den. Jag älskar musik. Jag älskar Cher. Jag älskar Christina Aguilera. Så ja, jag gillade den här filmen. Bra story och man kan ju inte annat än älskar Christinas röst.
Ali sticker till LA för att satsa på musiken. Hon börjar jobba som servitris på Burlesque för att den stora Tess kanske ska ge henne en chans. Kommer Ali få stå på scén eller kommer Tess att krossa hennes dröm?
Som sagt, en väldigt bra musik- kärleks film. S-E-V-Ä-R-D!


Det var de jag kom på nu, kommer nog flera lite senare.
Ha de! Ha de!
Puss&Kram! Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela