Thess Boberg

Valborg?

Publicerad 2011-04-30 20:02:23 i Åsikter,

Nu har jag tränat och käkat middag och nu sitter jag och väntar på att matvraket Tess ska käka klart.



Och jag måste bara fråga, vad är det med ungdomar och valborg egentligen? Jag och mina vänner förstår oss inte på det här med valborg. Visst när jag var liten, då åkte vi och kollade på brasor, men det är ju bara roligt för barn. Och för några år sedan var vi hemma hos Jojjo och grilla och drack lite. Men det var ju mer en grillkväll, vi var ju inte iväg till Uppsala eller något sådant innan.
Så seriöst! Vad är grejen med valborg? Varför ska folk bli fulla på valborg för? Jag förstår det verkligen inte.
Är det bara jag och mina fina vänner som inte förstår grejen med valborg? Vi undviker fulla människor och vi föredrar trevliga middagar med vettiga människor som man verkligen känner och tycker om.
Så jag tackar nej till fulla människor och umgås med min kära vän Tess istället. Så extremt mycket trevligare!


Tack för mig!
Puss&Hej!

Kommentarer

Postat av: tess

Publicerad 2011-05-03 15:19:02

matvrak? :o så lång tid tog det väl inte(A) :P

Ja de va jätte trevligt, länge sen sist! men va lite kallt:/ puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela