Thess Boberg

Tisdag

Publicerad 2011-04-12 15:36:05 i Kära Dagbok,

Hallå hallå!
Tisdag idag. Vad har jag haft för mig hela dagen då?
Jag har tvättat. Jag har rensat bort en massa skit som legat och skräpat uppe i mitt skåp i några månader. Små saker som jag tänkt att jag kanske vill ha senare. Nu ligger de i en soppåse och väntar på att få komma ut till den stora gröna sopptunnan.
Det tog lite tid, men nu är det äntligen ordning där uppe.

Just nu sitter jag och skriver ut inbjudningskorten till pappas 50-års fest. Det tar lite tid. Det är många som ska skrivas ut och dessutom ska det skrivas på både fram och baksidan av papprena. Sedan ska det vikas och läggas i ett kuvert. Så det är fullt upp här kan man säga.


Sedan ska jag göra klart på mitt rum och sedan är det käk.
Så ja. Nu ska jag fortsätta här då.
Ha de! Ha de!
Puss&Kram! Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela