Thess Boberg

Planering

Publicerad 2011-04-06 14:48:20 i Kära Dagbok,

Ojojoj. Vad hände med mitt spontana liv egentligen? Förut gjorde jag bara en massa saker spontant, visst jag hade ju också planer, men jag var också väldigt spontan. Nu för tiden planerar jag allting. Det enda spontana jag gör är om jag smsar Julia på morgonen och frågar om vi ska gå ut och fotografera. Oj, så otroligt spontant va?!
Nej, men jag är ganska nöjd med att planera saker. Det känns ju som något en vanlig 30-åring gör. Inte för att jag är 30 år, men ibland känns det faktiskt som att jag är det på insidan.

Jag har planerat lite smått fram till vecka 16.
Ikväll ska jag åka hem till min fästman.
I helgen ska vi åka upp till Kilafors.
Vecka 15:
På måndag ska jag åka hem till Grillby.
På onsdag ska jag åka in till stan igen.
På torsdag ska jag på möte.
På fredag ska jag och Alex åka hem till Grillby. Dock vet han inte om det än.
På lördag ska vi på dop.
På söndag åker vi in till stan igen.
Vecka 16 har jag inte planerat så mycket. Det enda som jag är ganska säker på är att jag ska till Joar på lördagen. Hoffmaestro kommer dit och jag måste ju få se dem när jag inte jobbar. Har ju faktiskt jobbat båda gångerna de har varit i Enköping.

Okej, det är väldigt lite planer jag har. Men det är just min planering när jag ska vara i stan och när jag ska vara hemma. Jag måste ju veta hur mycket jag ska packa.

Jaja, nog om det.
Tänkte slänga upp lite bilder på mina flickinköp...




Flickigt va?!
Nej, nu ska jag inte tråka ut er något mer.
Ialla fall inte just nu.


Ha de! Ha de!
Puss&Kram! Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela