Thess Boberg

Mina Nya Bebisar!!

Publicerad 2011-04-11 20:56:35 i Åsikter,

Idag har jag införskaffat nya bebisar till min fina Converse samling!
Det blev blåa den här gången, eller navy som de faktiskt heter. De är efterlängtade!
Dock får min kamera dem att se gråsvarta ut, men det är alltså navy.
KÄRLEK!! Så jävulusiskt vackra!
De färger som jag känner att jag saknar nu är följande:
Lila, rosa, oranga och gröna, jag har visserligen ett par limegröna, men nu vill jag ha en annan nyans.
Jag vill ju ha gråa och bruna också, jag vill ha alla färger, men jag älskar ju dessa färgglada vackra bebisar!
Just de!
Mamma använde mina svarta Converse idag när vi var iväg till Västerås! Så jäkla snyggt! Guess what?! Hon tyckte att de var riktigt sköna! Snart kanske världens bästa mamma blir världens coolaste mamma! Me like it a lot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela