Thess Boberg

Jag Var Med I Ett Tv-spel

Publicerad 2011-04-07 11:45:52 i Kära Dagbok,

Hejsan Hoppsan!
Jag har ingen aning om vad jag ska hitta på idag.
Jag ska nog dammsuga ialla fall. Jag gjorde det hemma igår, så då kan jag göra det här idag. Jag råkade ju grusa ner lite efter rullväskan, så det är fullt med grus på Alex golv, men det är ju blandat med mitt hår och massa damm, så det ser rent ut sagt för jävligt ut. Sådant tycker jag inte om!

Ni skulle bara veta hur rädd jag var imorse när jag vaknade. Jag till och med satt mig upp för att jag blev så rädd.
Jag hade en så konstig dröm.
Jag drömde att Alex spelade något tv-spel, men både han och jag var med i spelet, så det var alltså vi två som var själva gubbarna i spelet.
Alex skulle springa runt i ett slott och döda en massa folk, och jag sprang efter honom.
Efter ett tag så märkte vi att det var för många som ville döda oss, så vi sprang upp och ner för olika trappor, och det var så många gångar överallt.
Vi hade ingenstans att ta vägen. Vi sprang upp för en trappa och då var det ett gäng vakter som var efter oss, och när vi kom upp för trappan stod kungen där med en massa vakter och så dog vi. Vi fick game over helt enkelt. Det var då jag vaknade och satt mig upp. Jag var så chockad! Hur kunde JAG förlora ett spel?! Det är inte okej!
Sedan gick jag ner och tog en dusch, så nu känner jag mig som en människa igen.


Ha de! Ha de!
Puss&Kram! Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela