Thess Boberg

Igår & Idag

Publicerad 2011-04-09 10:44:36 i Kära Dagbok,

God morgon!
Igår kväll var Alex och Ann på personalfest, så jag och svärfar och Sandra och Maleya käkade på Fernandos. Mums! Sen gick jag med hem till Sandra och drack lite vin, och det var en snabb sammanfattning av kvällen. Trevlig var den också.


Idag ska vi åka upp till Kilafors. Så nu är jag nyduschad. Den bästa känslan i hela världen. Jag älskar att duscha! Det är varmt och skönt och så blir man ren och fin! Me like it a lot!

Nu ligger jag bara och väntar på att herr fästman ska vakna. Det lär nog dröja ett tag. Och jag är jättehungrig, så jag kanske ska tjuvstarta på frukosten. Moohahahaha!
Ja, nej, annars har jag nog inget speciellt att skriva.
Så nu önskar jag mig själv smaklig måltid.
Ha de! Ha de!
Puss&Kram! Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela