Thess Boberg

Idag...

Publicerad 2011-04-01 18:57:57 i Kära Dagbok,

...har jag och Julius shoppat hela dagen. Nu är vi på rummet och fixar oss lite. Jag är en flicka och Julia är en bitch. Vi är grymma helt enkelt!
Ni kan aldrig gissa mina inköp! JAG, Thess Boberg, har köpt en söt blommig klänning och två kjolar! Jo, det är faktiskt sant. Det hade jag aldrig trott om mig själv för 2 år sedan. Men ja, jag har blivit en flicka igen. Just nu sitter jag i en av mina kjolar, vitt linne och min minikavaj, OCH JAG har rött läppstift! Japp så flickig är jag.
Vi får se hur den här kvällen blir. Vi har inte bestämt något. Det enda vi vet är att vi ska ut och käka, sen får vi se vad som händer. Vem vet vi kanske drar runt och flummar på stan och tar en massa sjuka kort. Det känns ganska sannolikt.
Ha de! Ha de!
Puss&Kram! Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela