Thess Boberg

Got Left

Publicerad 2011-04-13 14:22:20 i Åsikter,

Sådär ja!
Nu är jag och mina nya bebisar redo för att gå till bussen. Synd att det inte finns någon lövhög på vägen så att skorna blir lite smuttsiga. Seriöst, de är kliniskt rena. Det är inte okej! De ska vara smuttsiga och riktigt slitna! Det är såååååå sjukt jävla vackert! Tänk en kille med ett par riktigt slitna Converse! Det är nog det sexigaste som finns! Helst ett par riktigt slitna röda, eller svarta, eller gröna, eller vita eller, bruna, eller ja va faan! Det spelar ingen roll! Ett par slitna Converse är det sexigaste en man kan ha på sig! Det är så vackert!!
Jag måste säga att jag har lite svårt att förstå mig på er som verkligen försöker hålla era Converse rena och fina. Hur tänker ni? Converse ska inte vara hela och rena! De ska vara slitna och smuttsiga! Så det så!
Ja, det är ialla fall vad jag tycker, och Julia också för den delen. Vi har sten koll på vad som är snyggt eller inte.


By the way. Igår när jag var ute och gick så spela jag lite Hoffmaestro. De kommer ju ändå till Joar nästa helg, så jag måste ju nöta de nya låtarna. Om jag säger så här. Jag hann inte lyssna på så många för jag spelade Got left om och om igen. Och när jag hade lyssnat på en annan låt så böt jag till Got left igen. Samma sak idag. Så fort jag lyssnat på en annan låt så saknar jag Got left. Den kommer de ju antaglien inte att spela på Joar, men det är den jag kan utan och innan nu.


Ja, jag ville bara säga det.
Ha de! Ha de!
Puss&Kram! Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela