Thess Boberg

Fullt Ös!

Publicerad 2011-04-27 14:08:23 i Kära Dagbok,

Ojojoj sicken slarvmaja jag är då!
Jag har inte gjort ett enda inlägg på 6 dagar och 3 timmar. Illa!
Jag kommer inte ens ihåg vad jag skrev sist. Så här kommer en liten snabb update.


I torsdags åkte jag och Alex hem till Grillby.
I lördags drog vi hem till Julia och sedan drog vi ner till Joar och kollade på Hoffmaestro.
Igår jobbade jag nere på Gröngarn.
Idag jobbade jag nere på Gröngarn.
Imorgon ska jag jobba nere på Gröngarn.
I övermorgon ska jag jobba nere på Gröngarn.
Och nästa vecka ska jag också jobba nere på Gröngarn.
Me like it a lot!


Jag ska lägga upp bilder från helgen när jag kommer hem till Grillby, det vill säga på fredag. Men eftersom att jag ska jobba först och träffa Bella efter det så kan jag inte lova något.
Nej, nu ska jag upp och lägga mig på balkongen. Och jag ska INTE bränna mig en gång till!

Ha de! Ha de!
Puss&Kram! Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela