Thess Boberg

Enköping

Publicerad 2011-04-04 10:41:50 i Kära Dagbok,

Jahapp. Igår lämnade vi Göteborg och var hemma i Enköping vid 4 tiden.
På sätt och vis är det skönt att vara hemma, borta bra men hemma bäst, men ändå känns det så jävla tråkigt! Vad ska jag se fram emot nu då?!
Jag avskyr att inte ha något att se fram emot. Tiden går ju så långsamt då. Jag ser fram emot sommarn, såklart, men det är ju inget speciellt som jag ser fram emot, så det känns ju ganska surt kan man säga.
Aja. Idag ska jag hem till Grillby. Det ska bli skönt att få träffa familjen. Har ju inte träffat dem sen tisdags.
Annars har jag inga planer alls. Vet inte vad jag har lust att göra heller. Gud vad butter jag låter. Sorry!
Ha de! Ha de!
Puss&Kram! Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela