Thess Boberg

En Helt Vanlig Konversation Mellan Fästmö Och Fästman

Publicerad 2011-04-18 21:42:42 i Allting&Ingeting,

jag är törstig...
vatten????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mmm, eller juice om de finns ;) <3
is?
nope
inte is? eru gay lr?
ja, men de vet du ju redan
jag har käkat pannkaka
nej de har du inte!
fan vet duom de'
jag har ju varit med dig hela dagen
.. men jag har ju bajsat också
de tänkte du inte på va din jävel!!
Jag gick in på word pad och skrev...



Thess: Jag är törstig...
Alex: Vatten????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Thess: Mmm, eller juice om de finns ;) <3
Alex: Is?
Thess: Nope
Alex: Inte is? Eru gay lr?
Thess: Ja, men de vet du ju redan
Alex: Jag har käkat pannkaka
Thess: Nej de har du inte!
Alex: Fan vet duom de'
Thess: Jag har ju varit med dig hela dagen
Alex: .. men jag har ju bajsat också
de tänkte du inte på va din jävel!!


Vi kanske inte är fullt normala, men nästan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela