Thess Boberg

En Bra Och Dålig Dag

Publicerad 2011-04-29 22:29:08 i Kära Dagbok,

Det har varit en bra dag idag. Det kunde ha varit en toppendag. Jag har nämligen jobbat och sedan träffade jag min kära vän BellaBus.



MEN! Nu kommer det!
Min bror är inte hemma i helgen nu när jag är hemma i Grillby! Och som pålägg på hela skiten fick jag reda på att han inte kommer vara hemma på min födelsedag, alltså om ca 2 veckor när jag fyller 20! Japp, det är sant, min bror överger mig! För han ska nämligen åka till Cypern med sin nya flickvän.
Inte nog med att han drar med min fästman på en kryssning som jag inte får följa med på, nu struntar han i min 20-års dag!
Han borde faktiskt ge mig två presenter! Och han borde inte få någon alls! Men, snäll som jag är så kommer han väl få en födelsedagspresent han också.
Han kommer få en redan på söndag när han kommer hem. När han är trött och ska gå och lägga sig så kanske han måste byta lakan i sin säng. För nu är Thess sur och då gör hon gärna hyss.


Ja, nej, annars är det nog inget speciellt som hänt.
Imorgon ska jag tvätta, träna, träffa Tess och eventuellt köpa en jävla present åt den lilla svikaren!


Nu ska jag lägga mig och glo på någon dålig film och sura!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela