Thess Boberg

Zorbing!

Publicerad 2010-09-13 20:22:44 i Kära Dagbok,

Satan i gatan va roligt det var att rulla ner för en backe i en stor gummiboll! De va galet roligt!
Jag var så taggad! Sen när vi rullade ner skrek och skrattade jag. Det va såå jäkla kul!
Tack för den galet roliga studentpresenten hjärtat ♥


Idag har jag träffat min goda vän Isabelle Blom. Vi gick direkt till Cupido och käkade sallad och sen pratade vi om ditt och datt. Det var allt förlängesen vi sågs. Typ 4 månader sedan. Inte okej! Så vi ska ses om inte allt för lång tid igen och sedan har vi lite planer ;) Men det var ialla fall jättekul att få träffa henne igen!

Nu ska jag försöka få bort den här satans huvudvärken jag har fått...

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela