Thess Boberg

Jag Älskar Mitt Liv!

Publicerad 2010-09-09 19:39:42 i Kära Dagbok,

Oj va fort tiden går nu för tiden. Det känns som att tiden går fortare ju äldre man blir. Kan det vara för att man planerar mer? Ibland önskar jag att jag va 5 år igen. Allt va så lätt då. Det största problemet jag kunde stöta på då var att Jimmy hade godis kvar när mitt var slut. Men ändå är jag så lycklig nu! Jag ser fram emot varje dag som kommer, även fast jag inte har något planerat så ser jag fram emot nästa dag.
Haha, va gammal jag känner mej xp Det är som jag och Julia säger, vi har blivit pensionärer nu när vi slutat skolan. Det är som att direkt när vi tog studenten så sa det bara klick och vi blev vuxna. Jag kanske inte hade det roligaste studentåret. Jag gick inte på alla fester som jag kanske hade velat gått på. Jag ville spara mina pengar istället, vilket jag är väldigt glad för idag, och jag är så otroligt stolt! Egentligen behöver jag inte spara min lön som kommer, men jag är så van med att leva på några hundralappar i månaden, så jag tänker fortsätta med det sålänge jag kan. Förstå va roligt jag kommer ha sen när jag verkligen behöver mina pengar!

Jag är verkligen så otroligt lycklig nu!
Jag har haft den bästa uppväxten!
Jag har de bästa föräldrarna man kan tänka sig!
Jag har lärt mig att spara pengar!
Jag är skötsam!
Jag är sparsam!
Jag är hjälpsam!
Jag har en stark vilja!
Jag står för det jag tycker!
Jag har de bästa vännerna i världen!
Jag har den bästa pojkvännen i världen!
Jag tycker om mig själv!
Jag älskar mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela