Thess Boberg

Planer!

Publicerad 2010-09-06 21:17:00 i Kära Dagbok,

Nu när jag inte jobbar försöker jag hitta på så mycket som möjligt tills jag och hjärtat åker till Thailand.
Mina helger har hittills varit fullspäckade. Samma sak gäller den här helgen, men sen är det kört! Då är det tomt på i kalendern.
Fredag - Middag hos Bella.
Lördag - Middag hos farmor.
Söndag - Zorbing.
Nu har jag ju fixat rummet, så då måste jag hitta på något nytt. Jag har börjat med planeringen lite smått.
Måndag - Träffa Isabelle i Uppsala.
Någon dag - Gå till Joar och säga upp mej.
Några dagar - Åka hem till mormor.
Och när Julia har jobbat klart på KF så kan hon och jag spendera våra arbetslösa dagar tillsammans.
I oktober ska jag och mamma gå på teorikurs.
Vidare ska jag väl övningsköra och läsa teori.
Ja, och så ska jag jobba på turistbyrån den 1 oktober.
Men ja, jag kommer antagligen ha en massa dagar som e dötråkiga! Men som de säger, "Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge"

Kommentarer

Postat av: julia

Publicerad 2010-09-06 21:20:39

jag tillbringar gärna mina arbetslösa dagar med dig ;) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela