Thess Boberg

Min Dag!

Publicerad 2010-09-15 17:46:18 i Kära Dagbok,

Idag drog jag, Jojjo och Bella ner till Joar för att säga upp oss. Men ja, eftersom att våra chefer inte bryr sig om sin personal för fem öre så fick man inte ens ett "Tack för den här tiden" och det hör ju ändå till sunt förnuft att man säger så när man är chef. Men ja, man kan ju hoppas på att dom står helt utan personal snart. Om man inte kan uppskatta sin personal så är man inte värd att ha någon anställd heller.
Jag är ialla fall otroligt glad för att jag har sagt upp mig där nu! Oh Happy Day!!!
Efter att vi varit ner till Joar drog vi till Wickmans och käka lunch, sen satt vi där och fika =) Mysigt!
Sen köpte jag med lite lunch till min lilla sjukling ♥
Sen åkte jag och Sandra till Västerås en sväng. Och nu har jag käkat mat. Och jag är så mätt så jag tror jag ska spricka snart!! Jag har lyckats käka brunch, fika och middag inom loppet av 4,5 timmar! Inte OK!! Så nu tänker jag inte äta något mer på hela dagen!

Ja, det var väl det jag hade att säga ;)

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela