Thess Boberg

Dude I Totally Miss You

Publicerad 2010-09-14 00:31:03 i Kära Dagbok,

Varför gör jag såhär mot mig själv?!
Jag vet att jag har lätt för att gråta.
Jag vet att jag har lätt för att sakna saker.
Så varför bestämde jag mig för att kolla igenom alla gamla bilder som jag har på datorn?
Det kanske var mitt undermedvetna som tyckte att jag behövde gråta en skvätt.
Först började jag snyfta när jag såg bilderna på min lilla bebis. Min lilla Solero.
Sedan började jag gråta ännu mer när jag såg bilderna på Nisse.
Sedan när jag kom till mappen 2008 började gråta ännu mer. Hittade bilderna från när jag och Jojjo hade myskväll. Jag kommer inte ihåg om det var den gången det började spöregna, men vi tog en hel del bilder den kvällen ialla fall. Och jag insåg hur mycket jag faktist saknar våra stunder.
Våra filmkvällar. Våran nattpromenad till David. När du försökte lära mig spela trummor. När du försökte lära mig spela gitarr. Dude I Totally Miss You, The Things We Did Together, Where Have You Gone? Totally Miss The Honesty, And Special Times And Honestly, I Totally Miss The Fucked Up Things You Do. Jag saknar dig Jojjo!
Nu ska vi i och för sig ses på onsdag så det är ju lugnt ;)

2006

2007

2008


Vackra bilder från den gamla goa tiden ;D
Det kanske är dags att fixa några nya ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela