Thess Boberg

En Galen Tjejkväll!

Publicerad 2010-09-11 12:41:07 i Kära Dagbok,

Jag skrattar ju väldigt mycket en helt vanlig dag. Men så mycket som jag skrattade igårkväll vet jag inte om jag har gjort på länge! Det var helt galet!
Det var ingen alkohol inblandad, men det måste verkat som det, så som Julia sprang runt på tomten. Satan i gatan! Julia var verkligen på topp igår! Men de va så galet roligt!
Det började med Tacos som Bella hade fixat.
Sen spelade vi lite spel. Galen pannan. Sen spelade vi något annat spel som jag inte kommer ihåg vad det heter.
Skit samma. Jag låter bilderna prata ;)

Sedan började Julia leva ut ;)

Jag skulle kyla ner mig i kylskåpet...

..sedan skulle Julia försöka med samma sak..

..sedan försökte även Bella, och hon lyckades bäst ;)

Sedan skulle Julia vara farlig ;)

Nej, vi tar inte varandra på tuttarna. Vi slåss!



Det blev lite mysigt i hörnan. Sedan red de fram ;)

Julia ströp sig själv...

..då blev hon ännu tokigare ;D

Och vad vi pratade om den här kvällen är sekretessbelagt ;)

Kommentarer

Postat av: julia

Publicerad 2010-09-12 21:28:41

hahaha XD så jävla skön kväll!!! oj oj oj vad den kvällen verkligen är HEMLIGHETSSTÄMPLAD!!!



<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela