Thess Boberg

Vadå Vila?

Publicerad 2010-10-09 17:51:46 i Kära Dagbok,

Hur sjuk jag än blir så kan jag inte bara ligga ner och ta det lugnt. Idag har jag varit uppe på viden. Nu har jag plockat ihop alla böcker från skolan så nu ska de kastas. Varför ska man spara på sådant skit för? Däremot sparade jag alla mina berättelse böcker och mina ritböcker från skolan. Det var väääääldigt många, men det var nog genom dem som jag tog mig igenom jobbiga perioder när jag var liten. Dessutom var det väldigt roligt att kolla på alla teckningar.
Vidare hittade jag alla 81 gogosar. Sedan hittade jag min ferbie, så jag tänkte att jag bara måste kolla om han fungerade. Så jag tog med honom ner och stoppa i batterier. Han levde!! Ialla fall i några få minuter. Sedan dog han och nu vill han inte vakna igen! Så otroligt sorgligt!!

Ja, men nu ska jag nog ta och vila lite. Få se vad jag kan göra imorgon. Rensa ut all skit vi har i matkällaren, som för övrigt inte är någon matkällare utan mer ett förvaringsrum.

Nu ska jag kolla klart på New Moon och sen blir det Eclipse ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela