Thess Boberg

Jag Älskar Musik!

Publicerad 2010-10-11 12:28:39 i Allting&Ingeting,

Jag vaknade 7 imorse. Jag bara hosta och hosta, så det var omöjligt att somna om. Men jag mår mycket bättre idag ialla fall. Ett plus!
Jag har inte gjort så mycket idag. Jag kollade på Disturbia och sen har jag bara lyssnat på musik. Jag hade tänkt att jag skulle plugga idag, men jag har fastnat i musiken. Jag lyssnar på dessa låtar om och om igen, och jag sjunger med. Jisses va kul det är att sjunga när man är hes ;) Och jag är så arg på mig själv för att jag inte fixat ny sträng till gitarren. Jag vill spela nu!!!!!

Little House - Amanda Seyfried


Paperweight - Joshua Radin


Åh de är så fina!!!! Jag är förälskad! Så fort det kommer en annan låt så byter jag tillbaka till Little House eller Paperweight. Det är därför jag inte kan plugga än. Jag spelar låtarna om och om igen  och jag är inte tyst.
Bra där Thess! Great!

Kommentarer

Postat av: tvilling:D

Publicerad 2010-10-12 15:01:12

DISTURBIA!!:D:D:D LOVE!<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela