Thess Boberg

Det Är Höst!

Publicerad 2010-10-12 13:59:09 i Kära Dagbok,

Idag mår jag ganska bra. Visst jag hostar fortfarande och min näsa svider för att jag har snytit mig så mycket. Men annars är det bra.
Jag har funderat lite. Det är fint väder. Träden är otroligt höstfina. Jag har lagt in underbara låtar på min mp3. Jag ska nog bege mig ut för att ta en skön höstpromenad och ta fina höstfoton!
Sen när pappa kommer hem ska jag ut och köra lite. Så ska jag hem till hjärtat ♥ Jag tänkte ju att jag skulle vara snäll och inte smitta ner hela familjen Båvenmark som jag lyckades göra i augusti när jag blev förkyld. Men gaaaaaw! Det är så jobbigt att vara ifrån Alexander!! Det är så tomt och tråkigt. Jag känner mig inte hel utan honom. Så jag tycker det var starkt av mig att vara ifrån honom i nästan en vecka!
Ja men nej, nu ska jag dammsuga lite, och sen ska jag ut =)

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela