Thess Boberg

Arbetslösadagar

Publicerad 2010-10-02 19:39:29 i Kära Dagbok,

Nu var det ett tag sen jag bloggade.
Förra måndagen träffade jag Julia och Moa. Vi bakade och kollade på Disney ;)

Annars gjorde jag inget speciellt förra veckan. Jag började virka bara för att jag blir så förbannat uttråkad av att vara arbetslös.

Lördagen den 25 september, kl 12.19, föddes Maleya! Den sötaste bebis jag någonsin sett! Stort grattis till Sandra!

Den här veckan har jag haft lite att göra.
I måndags var jag på möte på kommunhuset.
I tisdags åkte jag hem till Jojjo i Jakan.
I onsdags drog jag och Julia ner på stan och där träffade vi Moa.
I torsdags var jag otroligt uttråkad igen.
Igår jobbade jag på turistbyrån. Sen träffade jag Tess.
Idag åkte vi in till min moster Annett i Vällingby. Mamma körde in så körde jag hem ;) Det gick finfint.

Nästa vecka börjar jag och mamma på teorikurs. Annars har jag inget planerat. Så vi får se vad jag hittar på.

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela