Thess Boberg

3 År Sedan

Publicerad 2010-10-10 22:23:26 i Allting&Ingeting,

Jag var lite uttråkad. Jag kunde inte bestämma mig för om jag skulle kolla på film, lyssna på musik eller sova. Så jag tänkte att jag skulle kolla igenom bloggen istället. Jag skulle börja med mitt första inlägg och jobba mig upp. Men jag kom inte så långt. Jag fastnade på augusti 2007 och där hittade jag 2 bilder på mig som jag inte sett på år och dagar.
Dessa 2 bilder var mina absoluta favorit bilder under den här tiden.


Drygt 3 år sedan. Men så stor skillnad tycker jag inte att det är. Lägg på några kilon, mörkare hårfärg, lite mindre smink och vips så ser jag ut idag. Och jag som tyckte att jag var så förändrad. Men ja, jag har ju haft lite olika hårfärger, lite olika frisyrer, mycket smink, lite smink, och nu är jag tillbaka till 2007.

Åh, jag hittade även den här bilden. Också en som var min favorit.


Gud vad jag älskar att kolla på gamla bilder! Det är så underbart på något konstigt sätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela