Thess Boberg

Mycket!

Publicerad 2010-05-21 13:40:44 i Kära Dagbok,

Halloj!

Nu har det händ en del sen jag skrev sist.

När jag fyllde år fick jag två par Converse =P Gula och svarta. Sen fick jag en ny mp3, pengar, cider, leggins, strumpor, sudoku häfte, lakrits, ljus och en Converse nyckelring (En röd liten converse sko). Ja, det var väl allt har jag för mig =)

Vad har hänt sen då?
Förra veckan hade vi 3 prov. Matte B, teckenspråk och Arbetsmiljö. Hade det inte varit för Alexanders granne, Bushko (stavas?), hade jag garanterat fått IG på matte provet. Så ett stort tack till honom =D

Ja, i måndags hade vi sista teatern. Kändes ganska sorgligt när vi sa hejdå. Men vi hade en trevlig stund vi som var där. Vi fika och sen körde vi lite impro. Kommer verkligen att sakna alla impro grejer! ='( Snyft!

Men livet går vidare =)

Eller ja, inte för Ronnie James Dio som avled i cancer i söndags. Jag säger som Tenacious D, Dio has rocked for a long, long time, now it's time for him to pass the torch. R.I.P. Dio



Igår träffade jag Bella på lunchen =) Vi käka lunch på skolan. Sen gick vi till Coop och köpte glass och sen köpte vi jordgubbar, så gick vi till Klosterparken och käka riktigt goda jordgubbar =P Jättemysigt!
Sen träffade jag Tess på kvällen. Jag malde på om hur mycket jag har i huvudet och att jag har mycket att göra. Grejen är den att jag har 3 skolgrejer kvar som ska vara klara på måndag, men jag vet inte när jag ska hinna med att göra dom. Det blir väl på söndag som jag sitter och pluggar antar jag.

Jao, nu börjar det väl bli dags att dra sig tillbaka till praktiken. Sista praktik dagen idag =D
Sen ska jag hem till hjärtat ♥

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela