Thess Boberg

Tiden Springer Ifrån Mig

Publicerad 2010-05-24 18:42:46 i Kära Dagbok,

Hejsan hoppsan!

Nu är jag äntligen klar med den här förbannade teckenspråksfilmen, jäkligt skönt. Nu ska jag bara göra svenskan, sen är jag klar med allt skolarbete =D

Det blev en bra helg =) Lördagen spenderades ute på sjön med mor och far och mitt hjärta så klart. Sen har det varit en lugn och skön helg =)

Den här dagen har varit kanonbra =D Jag och Julia fick MVG i matte A, sen har vi G i matte B. Sen fick vi MVG i arbetsmiljö och MVG i UF och VG i turism! Så många bra betyg delades ut idag =D
1 G, 1 VG och 3 MVG =D Jävligt naajz!

Så här ser min vecka ut.
Tisdag: Hem till hjärtat och bara slappa med tanke på att jag inte kommer ha några fler läxor =D
Onsdag: Hem till byn och träna.
Torsdag: MÖSSPÅTAGNING!!!!!! Skolan börjar 2. Sen sticker HP3 till vattenparken en stund, sen hem till Bella, och sen blir de Joar!
Fredag: Jobba.
Lördag: Ett halvår med underbara Alexander ♥
Söndag: Morsdag! GLÖM INTE DETTA!

Nästa vecka då.
Måndag: Uppsala med klassen. Sen är det poängjakt.
Tisdag: Ingen aning
Onsdag: Antagligen fixa skrindan
Torsdag: Fixa här hemma
Fredag: STUDENTEN!!!!!!!!!

Asså mamma mia!! Tiden går så fort så jag hinner inte med!!
Gaaaaaaaw! Det är helt galet!!

Det känns inte som att det var så längesen jag ville att familjen skulle sjunga lucia sången när jag fyllde år. (Ja, jag fyller år 11 maj, men jag tycket om lucia sången) Jag skulle fylla 5 eller 6 år. Och helt plötsligt är jag 19 år och ska ta studenten!

Detta är hel galet!

Nu har jag inte tid med det här längre! Det är dags att dra mitt feta arsle till sängen och läsa lite svenska!

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela