Thess Boberg

Ovärd dag!

Publicerad 2010-05-10 11:57:01 i Kära Dagbok,

Värd dag?!
Nej verkligen inte!
De visar sig att vi bara har en lektion idag. Men jag, Julia och Jessi har faktist varit duktiga och gjort klart några uppgifter, men nu skiter jag i de här! Hatar att lärarna inte kan planera. Man kommer till skolan vanlig tid och får reda på att man inte har en enda lekion förns vid halv 3. Så nu drar jag hem och pluggar och tränar istället.
Sen är det teater. Näst sista lektion för min del. Känns lite trist att jag antagligen inte kommer hålla på med teater efter de. Snyft!

Vad är det för dag imorgon då?
Jo, det är min födelsedag =D WIIIIIIIIIIIIIIIIII!! Jag har redan fått ett paket från den sötaste! Han hade köpt två paket, men han kunde inte hålla sig, så han gav mej ett i lördags =D Fick te! Å de lukta så jäkla gott! Tack hjärtat ♥

Ja, nej, nu ska jag dra upp till stan och kolla om A3 har öppet på torsdag, med tanke på att det är röddag.

Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela