Thess Boberg

Mösspåtagning!

Publicerad 2010-05-28 18:14:50 i Kära Dagbok,

Helloj!
Igår va de mösspåtagning =P De va naajz! Själv mösspåtagningen på skolan var mycket roligare än va jag trodde den skulle vara. Härlig stämmning!
Sen drog vi hem till Isabella och grilla. Hela klassen förutom 3 stycken. Så de va naajz! Sen drog vi till joar och festa!
En riktigt lyckad dag och kväll =D
Dock blev jag lite väl full. På vägen hem märkte jag hur tequilan hade tagit skruv. Jag va helt klar i huvudet, men vägen gungade ovanligt mycket. Men va fan, Anton bjöd ju, så de var bara att tacka och ta emot ;D
Jag var i alla fall beredd på en rejäl baksmälla. Men jag vaknade strax före 12 och mådde hur bra som helst. Visst, lite seg har jag väl varit, men annars har de ju varit bra ;)

Nu ska jag snart dra in till stan. Sen börjar jag jobba 23.

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela