Thess Boberg

Jag Älskar Min Lilla Djävul!

Publicerad 2010-05-26 15:47:59 i Kära Dagbok,

Halloj!

Julia och jag är faktist väldigt duktiga! Vi fortsätter att få likadana betyg. Självklart är det fina betyg vi får också ;D Det gillar vi starkt!

Idag började jag 10.25. Jag slutade 10.30! Fick bara reda på hur det gick på religionsprovet och slutbetyget. VG, både för mej och Julia =D

Sen gick vi och pratade med Maggan. G i antingen praktisk marknadsföring eller personlig försäljning. Kommer inte ihåg vilken av dem det var. Det som vi inte fick G i fick vi VG i. Sedan fick vi MVG i Arbetsmiljö och MVG i praktiken =D I know! Vi är duktiga ;D

Igår blev jag lite butter på grund av ett sms bråk jag hade med en liten dramaqueen. Ett sådant bråk när dramaqueenen gör en liten grej till en gigantisk bamse grej. Ett sådant bråk när det är så fruktansvärt synd om dramaqueenen. Ett sådant bråk när inte dramaqueenen har gjort något som helst fel. Ett sådant bråk när jag är oförstående för att jag inte förstått att personen varit deprimerad. Ja, ni fattar grejen.

Idag har det mest varit skrattretande XD Jag känner att det bor en inre djävul i mej! Höhöhöhö!Höhöhö! Grejen är den att jag vet att jag inte gjort något fel. Jag agerade som typ alla skulle gjort. (Och nej, det är inte bara enligt mej. Jag har fått bekräftat att jag gjort helt rätt) Men ja, den här lilla dramaqueenen vill ju helst att jag ska säga att allt är mitt fel så att han kan gå vidare.

Nu är bråket över i alla fall. (For now) MEN, det har ju visat sig att om jag inte tycker om en person, då märker den personen det. Jag själv märker inte att jag visar det. Men personer runt om märker det väldigt tydligt. Ibland är det positivt att visa vad man tycker, ibland är det negativt. Men i det här fallet njuter jag av det ;P Jag gillar den lilla djävulen som bor inne i mig just nu ;D höhöhö! höhöhö!

Kommentarer

Postat av: tvilling

Publicerad 2010-05-30 03:58:52

:o vem bråkar du me?:o :p

Postat av: tvilling

Publicerad 2010-05-30 04:00:08

:n vem bråkar du me?:o

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela