Thess Boberg

Grattis Till Mej!!!

Publicerad 2010-05-11 10:05:01 i Kära Dagbok,

Yay!!
Idag fyller jag år!
Min pojkvän tycker att jag e helt crazy bara för att jag blir så galet glad när någon säger att jag ska få paket, jag förstår inte alls vad han pratar om ;P Vadå, det är väll inget speciellt med paket. Det är bara så jävla kul att få paket ;D Jag älskar det! Det jobbiga är att jag blir så nyfiken på vad jag ska få XD
Jag vill öppna alla paket NU! XD

Ja, skoldagen börjar om cirkus 20 minuter. Sen efter skolan ska jag, hjärtat och Julia åka hem till Grillby, Jessi ska kanske med hon också. Sen blir de Flygande Jakob och PAKET!!!!

Ja, så det känns som att det kommer bli en bra dag ;D

Later..

Kommentarer

Postat av: Tvilling

Publicerad 2010-05-11 15:17:17

GRATTIS GRATTIS:D synd att ja inte kunde hänga me, skukke vart skoj för vi har ju inte träffats på ett tag:/ ush på de! Får hitta på nått nån da tycker ja!:D puss grattis igen;P <3

Postat av: Bella

Publicerad 2010-05-11 17:39:06

Grattis gumman! Hoppas du får en riktigt bra kväll! :D<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela