Thess Boberg

Du Är Bäst!

Publicerad 2010-05-30 21:21:00 i Kära Dagbok,

Helloj!

Igår var det den 29 maj, det betyder 6 månader tillsammans med Alexander ♥ Du är underbar! Du är bäst! Du är mitt allt! Du är en så underbart vacker människa och jag älskar dej mest i hela världen! Det finns inga ord som kan beskriva hur mycket jag älskar dig ♥ Jag är så lycklig!

Och apropå ingenting, jag e skitstolt över mej själv. Jag har lyckats lista ut hur man taggar en vän i sitt logg inlägg på facebook. JA, jag kanske är lite seg, MEN jag är så fruktansvärt oteknisk xp

Och apropå ingenting igen, jag har äntligen skaffat spotify. JA, jag är väldigt seg, MEN jag har inte orkat fixa de när jag har varit hemma, och jag har inte varit hemma så mycket nu. OCH, jag har faktiskt gjort en grym rock spellista, just nu har jag 423 grymma rocklåtar! Så e du vän med mej på fejjan så måste du gå in å lyssna på vilken bra lista jag gjort ;D

Imorgon bär det av till Uppsala med klassen, vi ska till facket x| Sen på kvällen är det poängjakten =P

Ja, men nu har jag väl inget mer att säga tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela