Thess Boberg

BBB = Blåa Brillor Beställda

Publicerad 2010-05-06 12:50:53 i Kära Dagbok,

Hade jag tur eller hade jag tur?
Igår beställde jag mina blåa brillor som jag ska ha på studenten. Idag när jag är inne och kollar så finns dom inte kvar på hemsidan! Hann ju inte lägga upp en bild på dom. Så nu måste jag nog vara snabb och beställa mina lila tror jag!


Älskar färgen så grymt mycket!!!

Ikväll är det möte hos Yz. Sen ska jag hem till hjärtat ♥

Imorgon kommer jag vara skitduktig ;) På lunchen ska jag gå och träna på A3. Jag blir så stolt över mig själv att jag kommit igång med träningen. Igår körde jag 40 minuter på Obritreken =P

Ååååh på tisdag fyller jag år!! =D Jag älskar att fylla år! PAKET!! YAY!!
Ja, jag är som ett barn på julafton, med tanke på att jag blir hel galen dagarna innan julafton till och med ;D Jag kommer nog aldrig växa ifrån det här med att älska att få paket ;D

Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela