Thess Boberg

Update

Publicerad 2010-03-03 12:02:17 i Kära Dagbok,

Helloj!

oj va jag har varit dålig på att uppdatera nu. Vad har jag haft för mig egentligen?
Ja, jag har njutit av lovet. Jag har gjort glass ;D jag gjorde daimglass och de va den godaste glassen ever enligt hjärtat. Så jag gjorde en favorit i repris. De blev mera daimglass och sen blev det jordgubbsglass med lakrits ;D Ja, kanske lite konstig glass, men jag som älskar lakrits tyckte att den va jättegod ;D
Ja, sen har jag virkat och virkat.
Sen jobbade jag i fredags.
Sen har jag umgåtts med hjärtat, och vet ni, de finns ingen underbarare människa ♥ Du har verkligen fångat mitt hjärta ♥

Ja, nu är ju lovet slut. Men vad gör tant Thess i skolan? Jo hon virkar för fullt ;D Duktiga jag. Jag måste virka typ hela tiden, vi måste ju ha massa mössor till den 27 mars.

Ja, nej, nu ska jag återgå till mitt virkande, sen är de lektion, sen blir de skridskoåkning för Hp3. Jag kommer döööööö!

Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela