Thess Boberg

Mp3 Eller Converse? Varför Måste Jag Välja?!

Publicerad 2010-03-19 15:23:16 i Allting&Ingeting,

Jisses!jag blir galen på mej själv. Min mp3 har ju cpat ihop sig totalt, så jag måste ju köpa en ny. Men ja, jag kan ju inte nöja mej med 8GB. Jag har de på den jag har nu, och räcker ju precis lagom, får plats med typ 500 låtar till, men neej, jag envisas ändå med att det inte räcker, så nu har jag hittat en 16GB för cirkus 1500. Och jag var sååååååå nära på att ta pengar från sparkontot för att köpa den. Jag har redan lånat 1500 från sparkontot och jag tänker inte låna mer nu, men gaaaaaaaaw jag vill verkligen ha en ny mp3 NU!!! Och om jag skulle köpa den där för 1500, hur blir de då med mina Converse och glasögon, ja de kommer ju dröja ännu längre innan jag får dom. Så nej nu jävlar ska jag vara duktig och kolla efter en billig 8GB!!

Wish me luck! =)

Men håll me om att den va jävligt naajzig ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela