Thess Boberg

Kill Me Now!!!!!!!!!!!

Publicerad 2010-03-18 20:25:49 i Kära Dagbok,

Jag är helt slut!!
Kan knappt prata utan att jag börjar gråta. Galet överkänslig alltså. Känns som att allt går emot mej just nu! Mitt i all skit, va händer då? Jo min mp3 lägger av och nu har jag cirkus 10 låtar istället för 1500. De har blivit såhär några gånger förut, men jag har alltid lyckats få tillbaka alla låtar efter ett tag, men nu har jag försökt både igår och idag, men det funkar inte. Okej, den är 5 år gammal så de är ju dags att skaffa en ny, men va den tvungen att vara så här dum just nu?!

Nej, just nu känns allt bara piss. Jag va hemma från praktiken idag och jag kommer vara hemma imorn också. Ja, det är så illa. Kan säga såhär, jag som alltid tänker på mat GLÖMDE att äta frukost här om dagen. Har jag för mycket i huvudet? OM jag har! De är just därför jag är så jävla slut. Jag har alldeles för höga krav på mej själv, och när jag är helt slut sätter jag ännu mera press på mej själv för att jag ska klara grejer. Inte bra.

När jag är i skolan kanske jag verkar bra, men efter många års erfarenhet så är det lätt för mej att dölja när jag mår dåligt. Jag kan inte visa för andra att jag mår dåligt, jag mår inte bättre av att folk tycker synd om mej.
När jag är hemma gråter jag hela tiden för att jag är så slut och så tycker jag synd om mej själv.
Enda gången jag kan släppa allt och mår riktigt bra är när jag är med hjärtat ♥

Så ja, jag tar en lång helg och pluggar och virkar och sen ska jag försöka ta det lite lugnt, försöka koppla av. Får se hur de går.

Oj vilket deppigt inlägg de blev, men jag är deppig just nu x|

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela