Thess Boberg

Just De!

Publicerad 2010-03-05 23:34:22 i Allting&Ingeting,

Jag har kommit på 2 saker.

1. Jag åkte hem ikväll för att jag skulle plugga. Har jag pluggat? Nej! Och jag är galet sur på mej själv för detta.

2. Vet inte om jag har sagt de, men hjärtat har lovat att han ska köpa Converse till i sommar =D Jag behövde inte ens säga "KÖP CONVERSE!" Han sa de, frivilligt. Asså mmmmmmmmm. jag har ju den bästa pojkvännen. Okej, de är ingen nyhet, men han samlar + poäng hela tiden! I LOVE YOU ♥



Nu ska jag ta tag i svenskan. Jag måste ju läsa skiten oavsett hur förbannad jag än är på den där surpuppan! Våran otroligt söta svenska lärare har varit såå gullig och gett oss en väldigt stor uppgift. Vi ska läsa 4 sagor på minst 10 sidor till på måndag. Och vi ska kunna prata om dom, typ som en redovisning. Har vi fått lektions tid? NEJ! varför skulle hon ge oss lektions tid. De här är ju för G, om man inte klarar av den här uppgiften så får man inte godkänt i svenska B så varför skulle vi få lektions tid till de här? Nej, vi men dom här eleverna har inget liv. Skolan går ju i första hand, så då får man inte ha någon som helst fritid. För har Åsa bestämt att vi ska plugga hemma så ska vi banne mig plugga hemma. Om vi inte har gjort de blir hon skit sur för att hon inte kan bedömma oss, då måste hon ju sätta IG.
Gaaaaw! Jag blir galen på den där jävla surpuppan! Ursäkta mej, men får lärare bete sig hur fan dom vill eller?
LUGN THESS LUGN! 90 dagar kvar till studenten!! Stå ut!

Ja, som sagt. Plugga va de ja ='(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela