Thess Boberg

Jag Virkar Och Jag Virkar Och Jag Virkar....

Publicerad 2010-03-10 22:39:40 i Kära Dagbok,

Tjoohoo!

En snabb uppdatering.

Jag har fått en väldigt rolig roll på teatern =P Love it!

Jag, Julia och Jessi åkte till Västerås igår och köpte garn till företaget. 40 nystan = 20 mössor. Så nu jäklar måste jag virka hela helgen. Sen käka vi buffé på Pizza hut =P mummmmmmmms! GUESS WHAT! Jag har lärt mej att käka mjukglass! Stolt!

Idag har jag virkat på varenda lektion, som vanligt. Sen när jag kom hem fortsatte jag med mitt virkande. Sen träna jag lite, sen duscha jag, och vad ska jag göra nu? Jo jag ska kolla på Pirates och fortsätta med mössorna xp De tar ju aldirg slut!

Imorn är det praktik, sen är det möte hos Yz och sen ska jag hem till hjärtat ♥

Ja, de va väl de jag hade att säga. Nu är jag jättekissnödig så jag måste rusa till toan innan jag kissar på mej!!!!!

Natti natti

Kommentarer

Postat av: Marica, Carolina & Emma

Publicerad 2010-03-10 23:06:43

Vilken bra blogg du har!

kram :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela