Thess Boberg

Jag Är Som En Groda Utan Ben

Publicerad 2010-03-05 22:15:40 i Allting&Ingeting,

Jag är ju hopplös. För att veta vad jag ska packa ner så måste jag prova kläderna, allt för att slippa packa en massa olika alternativ. Vad gör jag? Jo jag provar kläder och bestämmer mig för vad jag ska använda, vad gör jag sen? Jo jag lägger ner lite extra bara ifall att. Varför gör jag så? varför ska jag alltid ha med mej för mycket. Jag ska vara borta ett dygn. Varför kan jag inte vara som alla andra och bara ta med ombyte till kvällen. Nej för att jag är en sån som inte klarar av att ha samma kläder 2 dagar i rad. MEN! De ska bli skärpning! Jag ska faktist plocka bort kläder nu, så att jag bara har till imorn kväll. Jag måste ju lära mig att packa mindre nån gång ;D

Aaaaaaaaaaaj!!! Satan i gatan!! Jag är så torr om händerna, och nu blöder jag på långfingret! Shiiit jag är så torr så att huden spricker! Inte kul!

Nej, nu ska jag sluta snacka skit och fortsätta packa =)

Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela