Thess Boberg

I'm Home

Publicerad 2010-03-05 20:23:32 i Kära Dagbok,

Tjoohoo!
Guess what, jag e hemma i Grillby. Sandra kommer hem imorn så jag och hjärtat har städat idag.

Igår va de praktik, sen drog jag och hjärtat till Uppsala. Jag skulle till Rusta och handla garn till företaget, tror ni att dom hade de då? Nej! självklart inte! Jag hade ringt dagen innan och kollat och då skulle dom ha, men de va slut. Jag blev så jävla sur så vi åka tillbaka till stan och så gick jag in på H&M och köpte 2 tröjor ;P sen gick vi och käka på Max. Sen drog vi hem till Enköping så hyrde vi Kenny Starfighter =D Har inte sett den sen premiären, ååh den e så rolig ;D

Imorn är de studentkryssning! Jag börjar äntligen bli lite taggad. Har inte varit ett dugg pepp, men nu jävlar börjar jag bli taggad ;P Ska packa snart så att jag blir ännu mer taggad ;D men först ska jag käka och kolla på Braveheart ;)

Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela