Thess Boberg

Helloj!

Publicerad 2010-03-17 11:40:52 i Kära Dagbok,

Halloj!!

Jaaaaaaaaaa!! Nu e jag jätteglad =D Julia kom just på att New Moon släpps på dvd den 20 =D På lördag alltså!!! JISSES va jag längtar!!!!!!!!

Vad händer annars i mitt liv. Ja, när skrev jag sist?
I torsdags.
vad har jag gjort sen i torsdags?
Jag har virkat en jävla massa. Sen jobba jag i lördags. Sen har jag pluggat lite. Sen fyllde mamma år i måndags =D Grattis till henne <3 Ja, sen igår vid 9 så kom jag på att vi hade prov idag i religion. Hade jag pluggat nått? Naaj, typ inte, jag pluggade lite i söndags. Då läste jag typ hälften av frågorna, sen börja jag stor böla för att jag är så jävla slut och jag e så stressad. Så ja, de gick ju inte så bra att plugga. Sen hann jag inte plugga i måndags å sen glömde jag bort de totalt igår kväll, så ja, hur gick de på provet då? Jo de gick faktist ganska bra =P Svara på allt. Kollade av Julia på en fråga, sen kollade jag i häftet som jag hade låg på golvet, så joo då, de gick ganska bra ;D

Ja, annars så händer det väl inte så jättemycket i mitt liv just nu. Jag är väldigt stressad och jag är galet överkänslig, så ja, de är väl inte så jättekul just nu. De ska bli riktigt skönt med lov som e vecka 14. De enda jag oroar mig för att det skulle gå riktigt bra för oss på mässan, vilket i och för sig skulle va kul, men det betyder att jag inte kommer vara ledig på lovet, utan jag måste sitta hemma och virka =( Trist som faan, men vad ska jag göra, de e bara att bita i de där förbannat sura äpplet.

Ha de!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela