Thess Boberg

Helgen!

Publicerad 2010-03-08 16:23:21 i Kära Dagbok,

Halloj!

Lite snabb update nu då.

Kryssningen. Jao, de va väl kul. Blev så galet jävla full. Jag fick lite väl mycket av det goda om man säger så. Jag vet att vi va i estetarnas hytt, sen när jag stack ifrån dom andra (när de nu va) och fram till kl 2 så är de lättare att räkna vad jag kommer ihåg. Jag va så jävla borta. Sen mådde jag inge bra, så jag tänkte gå och lägga mej. Söta Lollo hjälpte mej till hytten, sen hoppa jag in i duschen och där satt jag i minst en timme. Sen kom jag ut, och tänkte sova. Men icke då. Då kom Jonas och Jim in, så då satt jag och prata me dom, sen kom Jojjo in och sa att jag inte fick sova. Så ja, de va bara att fixa sig igen. Sen runt 4 (tror jag) såg jag dansgolvet för första gången. Jag som bara brukar vara vid dansgolvet satte inte min fot där en enda gång xp jag bara for runt i olika hytter hela kvällen. Ja, sen kom jag väl i säng vid halv 7 kanske. Sen gick jag upp vid halv 9 igen för att de va så jävla varmt, å fy fan vilken huvudvärk. Vad gör jag? Jo jag hoppar in i duschen igen ;P de finns inget bättre än att duscha ;D Sen gick jag ut. Så satt jag utanför Taxfreen i min ensamhet. Jag hade lyckats tappa bort min nyckel så jag kunde ju inte gå tillbaka till hytten. Men ja sen kom de nån random kille som jag prata me. Vem ser jag sen? LOLLO =D Så jag ropa på henne. "Ja, va bra då behöver jag inte gå och lägga mej" säger hon. Hon hade varit vaken hela tiden och hon va skit full ;D Ja, så jag gick runt lite med henne =) Sen vid halv 12 va Julia i vår hytt igen så då gick jag ner dit =) Sen käka vi tacobuffé =P mums!

Ja, men skit samma. jag va ganska seg igår. Men idag e jag ännu segare. Jag ville verkligen inte till skolan imorse. Och även fast jag sov 8 timmar så va jag och är fortfarande skittrött. Men jag gick till skolan! Stolt!

Nu ska jag käka och sen bär de av till Uppsala och teatern =)
Sen ska jag hem till hjärtat ♥

Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela